۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

بارش های اخیر به راه های خراسان شمالی ۴ میلیارد ریال خسارت زد

بارش های اخیر به راه های خراسان شمالی ۴ میلیارد ریال خسارت زد

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش های چند روز اخیر که منجر جاری شدن سیل و آبگرفتی در برخی مناطق استان شد، بیش از سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به راه های این استان خسارت زد.

علی اصغر بدیعی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، از خسارت حدودا ۴ میلیارد ریالی بارش های اخیر به راه های خراسان شمالی خبر داد و افزود: این میزان خسارت به راه های ارتباطی اسفراین، بجنورد، فاروج و شیروان وارد شده است.

وی با اشاره به خسارت سیل پل جاده صفی آباد اسفراین افزود: آب بردگی شانه راه این مسیر مبلغ ۸۰۰ ميليون ريال به اين محور خسارت وارد كرد.

بديعي مقدم گفت: در محور اصلی بجنورد به اسفراین نیز در محدوده روستای کلات در ۲۴ و ۲۵ كيلومتري اين محور، سیل موجب رسوب گذاری در سطح جاده و آب بردگی شانه راه شد و به علایم و ابنیه فنی نیز خسارت وارد کرد كه میزان خسارت وارد شده یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون برآورد شده است.

وی با بیان این که مسیر راه خاکی گوران به قاسم خان اسفراین نیز ۵۰۰ میلیون ریال خسارت دیده است، افزود: میزان خسارت به راه های شیروان از جمله مسیر گلیان، بلغان و خطاب نیز دو میلیارد ریال است.

مديركل راه و شهرسازي خراسان شمالي با اشاره به این که به محورهای روستایی گوران، قلعه صفا، مایوان، خسرویه، پیر علی و سنگ علی شور نیز خسارت وارد شده است، اظهار داشت: همچنین روز گذشته بر اثر جاری شدن سیل راه ارتباطی روستای ریزه به کلاته شامیر نیز بسته شده بود که با تلاش راهداران این مسیر بازگشایی شد.

کد خبر 2862015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha